Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 14 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh železničního mostu s extrémně stlačenou stavební výškou podle Mostního vzorového listu (MVL) 115
Svoboda, Petr ; Šoukalová, Gabriela (oponent) ; Kožik, Libor (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce bylo statické a ekonomické srovnání tří variant železničních ocelových mostů s extrémně stlačenou stavební výškou podle Mostního vzorového listu (MVL) 115. Všechny mostní varianty měly přemosťovat překážku o délce 10,5 metrů. Pro všechny varianty byl vytvořen 3D model v programu RFEM. Mostní varianty byly posuzovány na stálá zatížení, zatížení od železniční dopravy a další podstatná zatížení. Varianta, která vyšla cenově nejlépe byla poté posouzena znovu podrobněji v rámci samostatného statického výpočtu.
Návrh silničního spřaženého mostu na obchvatu Bytomi
Uhl, Milan ; Marván, David (oponent) ; Nečesal, Petr (vedoucí práce)
Úkolem diplomové práce bude návrh spřaženého mostu o čtyřech polích. Diplomant prověří dvě varianty návrhu – konstrukci spojitou a konstrukci o čtyřech prostých polích.
Dřevěná lávka nad vlčím výběhem
Mynaříková, Alice ; Šmak, Milan (oponent) ; Straka, Bohumil (vedoucí práce)
Předmětem této diplomové práce je konstrukce dřevěné lávky přes vlčí výběh v NP Šumava. Celková délka lávky je 240 m se dvěma půdorysnými lomy. Součástí lávky jsou tři vyhlídkové terasy, z toho dvě zastřešené pultovou střechou. Lávka je rozdělena do 16 segmentů. Každý segment má rozpětí 15 m s šířkou 2,2m. Vyhlídkové terasy jsou půdorysného rozměru cca 15x7m a 15x11m. Jako hlavní materiál konstrukce bylo zvoleno lepené lamelové dřevo třídy GL28h, ostatní prvky jsou z rostlého dřeva třídy C24. V práci je zpracován úvodní dokument, analýza variant, technická zpráva, statický výpočet, výkaz materiálu a výkresová dokumentace.
Statický přepočet ocelového mostního provizoria ŽM 30
Tomčíková, Lucie ; Melcher, Jindřich (oponent) ; Karmazínová, Marcela (vedoucí práce)
Náplní bakalářské práce je statický přepočet dvou variant ocelového mostního provizoria ŽM 30, první varianta má rozpětí 18 m, druhá varianta rozpětí 30 m. Cílem výpočtu varianty o rozpětí 18 m je také porovnání s výsledky zatěžovací zkoušky provedené na mostním provizoriu. Ocelová konstrukce je vyrobena z oceli pevnostní třídy S490. Výpočty jsou zpracovány podle platných normativů ČSN EN.
Návrh ocelového železničního mostu s dolní mostovkou přes dálnici D35
Žáček, Libor ; Marván, David (oponent) ; Nečesal, Petr (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je návrh a posouzení ocelového mostu přes dálnici D35 v úseku Opatovec – Staré Město, na stávajícím železničním traťovém úseku 017 Česká Třebová – Dzbel. Jedná se o jednokolejný most o jednom poli (prostý nosník). Most je navržen jako hlavní nosník ze svařovaného I profilu, vyztužen příhradovou konstrukcí (Prostasův nosník). Mostovka je navržena ortotropní, tvořena mostovkovým plechem, podélnými a příčnými výztuhami. Konstrukce je navržena s oceli S355. Teoretické rozpětí mostu je 37,1 m. celková délka ocelové konstrukce je 38,02 m. Příčná vzdálenost mezi hlavními nosníky je 5,8 m. Volná šířka na mostě je 5,3 m. výška hlavního nosníku uprostřed rozpětí je 5,0 m. Konstrukce je osazena na čtyřech hrncových ložiscích umístěných na opěrách Pro posouzení konstrukce a určení vnitřních sil byl vytvořen model konstrukce v programu Dlubal RFEM 5.31. Hlavní nosníky jsou modelovány jako pruty. Mostovkový plech, příčné výztuhy a podélné výztuhy jsou modelovány jako deskostěnové prvky.
Dřevěná nosná konstrukce rodinného domu
Perhalová, Anna ; Buchta, Stanislav (oponent) ; Straka, Bohumil (vedoucí práce)
Předmětem této bakalářské práce je návrh a statické posouzení dřevěné nosné konstrukce rodinného domu. Objekt je situován do Slavkova u Brna. Návrh střešní konstrukce vychází z architektonické studie prof. Ing. arch. Ivana Rullera. Půdorysné rozměry nosné konstrukce jsou 11,63x15,00m a výška hřebene střechy je 6,56m. Střešní konstrukce je vytvořena jako systém krokví, který je podepřen příhradovým nosníkem, průvlakem a pozednicemi. Horizontální síly jsou přeneseny do stěnových panelů táhly, jenž jsou ukotvena do pozednic.
SO 217 Most přes řeku Morávku v km 6.205
Hollý, Tomáš ; Marván, David (oponent) ; Nečesal, Petr (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je návrh a posouzení ocelové nosné konstrukce spřaženého ocelobetonového silničního mostu. Jedná se o spojitý nosník o sedmi polích, jejichž rozpětí je 36,0 + 57,0 + 75,0 + 90,0 + 75,0 + 57,0 + 36,0 = 426 metrů. Nosná konstrukce sestává ze svařovaných nosníků průřezu tvaru I, které přecházejí do uzavřeného truhlíkového nosníku. Ve výpočtu jsou zohledněny fáze výstavby.
Nádvorní jeřábová dráha autovrakoviště v Bzenci
Trachtulcová, Šárka ; Sýkora, Karel (oponent) ; Pilgr, Milan (vedoucí práce)
Náplní bakalářské práce je návrh nosné ocelové konstrukce nádvorní jeřábové dráhy pro pojezd mostového jeřábu nosnosti 32 t. Jeřábová dráha se nachází v areálu autovrakoviště v lokalitě města Bzenec. Návrh je proveden pro jeřábovou dráhu o rozchodu 22,5 m a délce dráhy 60 m. Jeřábová dráha je tvořena plnostěnnými sloupy o výšce 8,0 m a rozteči 12 m, hlavními nosníky jeřábové dráhy, příhradovým vodorovným výztužným nosníkem a výztužným nosníkem v šikmé rovině. Součástí jeřábové dráhy jsou i brzdná ztužidla a základy. Základní použitý materiál je ocel pevnostní třídy S235.
Statický přepočet ocelového mostního provizoria ŽM 30
Tomčíková, Lucie ; Melcher, Jindřich (oponent) ; Karmazínová, Marcela (vedoucí práce)
Náplní bakalářské práce je statický přepočet dvou variant ocelového mostního provizoria ŽM 30, první varianta má rozpětí 18 m, druhá varianta rozpětí 30 m. Cílem výpočtu varianty o rozpětí 18 m je také porovnání s výsledky zatěžovací zkoušky provedené na mostním provizoriu. Ocelová konstrukce je vyrobena z oceli pevnostní třídy S490. Výpočty jsou zpracovány podle platných normativů ČSN EN.
Nádvorní jeřábová dráha autovrakoviště v Bzenci
Trachtulcová, Šárka ; Sýkora, Karel (oponent) ; Pilgr, Milan (vedoucí práce)
Náplní bakalářské práce je návrh nosné ocelové konstrukce nádvorní jeřábové dráhy pro pojezd mostového jeřábu nosnosti 32 t. Jeřábová dráha se nachází v areálu autovrakoviště v lokalitě města Bzenec. Návrh je proveden pro jeřábovou dráhu o rozchodu 22,5 m a délce dráhy 60 m. Jeřábová dráha je tvořena plnostěnnými sloupy o výšce 8,0 m a rozteči 12 m, hlavními nosníky jeřábové dráhy, příhradovým vodorovným výztužným nosníkem a výztužným nosníkem v šikmé rovině. Součástí jeřábové dráhy jsou i brzdná ztužidla a základy. Základní použitý materiál je ocel pevnostní třídy S235.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 14 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.